torstai 14. helmikuuta 2013

Happy Valentines day!

Moikka kaikki!
Ajattelin tulla nopsaa tänne onnittelemaan Hyvää ystävänpäivä, ja vähän updeittaa teitä.

Mulla oli tällä päivällä paljon suunnitelmia kuten siivota kaupungin katu keräämällä kaikki penkkarikarkkit roskasäkkiin itelleni syötäväksi, ja sit tottakai...mennä kouluun :D

Mut jumalalla oli kai jotain muita suunnitelmia minulle täksi päiväksi kun heräsin siihen et vatsaan sattuu niin pahasti kuin vaan voi sattua, ei mulla ole koskaan sattunut mahaan noin paljon ja mulla on tyyliin joka toinen päivä vatsa kipeänä. Suunnitelmiin sitten tuli muutoksia, en mennyt kouluun, ja ajattelin käväistä lääkärille mut sit mun energia oli niin kulunut etten voinut edes miettiä kunnolla, eikä asiaa auttanut yhtään ett hikoilin kuin porsas 1000 asteen saunassa. Hyi hitto. 

Noh, päätin sitten et jään kotiin, annan itselleni pientä taukoa ja nukkua kuin lohikäärme. 
Heräsin sitten iltapäivällä ja oli vähän parempi olo, vähän vaan.
Päätin kuluttaa aikaa pukeutumalla ja ottamalla kuvia, kuvasin myöskin uuden tutoriaalin joka varmaan menee mun uuten Youtube kanavaan myöhemmin.
Vähän spämmii tässä välissä kuitenkin.






Sup guys!
Just stopping by to say, Happy Valentines day to everyone, yes, to you my lovely foreveraloners too, don't worry, i am still one of you ;)

I had a lot planned for today and was kinda excited but then i woke up this morning and i've never felt as awful before. I felt like the organs of my stomach were about to pop out any second, yes, that's how bad i actually felt.
Since last week my stomach has been bothering me, but i ignored it because it wasn't that big of a deal, it was just a small ache, but after today it aches so bad i couldn't even go to school, i was suppose to go to see the doctor but i really didn't have the energy, like, my energy was at 0 at that point.
So i spent half of the day sleeping and in the end i got a tad bit better. 
It was still kinda early when i woke up and i had nothing to do, so i decided to record new video to my channel and just...entertain myself.




Jos muuten seuraatte mua instagramissa niin ootte varmaan huomannut että olen hommannut itselleni uuden kameran. Ostin siis Canonin 650D joka on niin taivaallista, saan orgasmin kohta...

Täässä on vaan kaikkea mitä tarvitsen, olen pitkään etsinyt sellaisen kameran jossa on käännettävä näyttö, ja tää oli vaan niin sopiva siihen. Toisena vaihtoehtona oli Sonyn NEX 5r, mut sit totesin ettei mulla koskaan ollut DSLR kameraa, vaan on aina ollut tollasia minijärjetelmäkameroita, joita edelleen rakastan.

Hyvä juttu tossa uudessa kamerassa on se ettei mun tarvitse muokata kuvien valoistuslaatu. Edellisessä kameralla jouduin aina muokkaa valostusta.






IF you follow me on instagram, you might have noticed that i bought a new camera for myself. I...reallyy didnt have good reason on why i bought it, i just felt like spending money since i had it $$$$

Anyways, my new camera is Canon 650D and i love it, i recommend it to anyone/everyone who wants quality pictures and videos. This one is amazing, and the flip able screen is just...heaven, if you are a camwhore like me, then you'll appreciate the flip able screen.
Anyways, i should propply stop talking, or this is going to be too long post.

Moi!
Good night!