keskiviikko 30. tammikuuta 2013

She wanted out, so i let her

Heippa!

Nyt vihdoin ja viimein voin hengähtää normaalisti sillä mulla on enää kaksi päivää työtä.
En nyt sanoisi että oon innoissani että palaan kouluun, mut oon ehdottamasti iloinen kun toi nyt loppuu.
Ja kyllähän nyt tulee hyvä mieli kun miettii että pääsin läpi parhaalla arvosanalla, joten,Yay ME!

Mulla on ollut näitten viime viikojen aikana hullu tarve selailla kaikki gyaru lehtejä, videoita ja muuten vaan kokeilla uusia silmämeikkityylejä. Vaikka yleensä oon tosi väsynyt töiden jälkeen mut iskee kauhee inspiraatio kokeilla uusia lookkeja. Mulla on vaan niin ikävä mun gyaru aikoja. Siis juttuhan on se etten ole lopettanut sitä, mut siitä tulee tästä lähtien vaan tälläinen "epäsäännöllinen gyaru" juttu, mull ei millään oo vaan enää aikaa tehä sitä joka päivä varsinkin nyt ku on tää vitun talvi. Mut sit kun kevät tulee....
noh, siitähän se vasta alkaa ;)

Mut siis niin...kokeilin uusia lookkeja ja ensimmäinen kerta laitoin kaks irtoripset päällekkäin, ja siitähän tuli ihan hyvännäkönen tollainen basic lookki.



HOLAA CHICKAS!!
I feel so excited because my job trainee thingy is going to be over in two days, Whoop Whoop!

It aslo feels quiet good to pass it with the highest score, i am...kinda proud of myself. Hard work is rewarded, am i riight?!


I have been having crazy 
hormonal attack to try new gal makeup. Not even lying...
I mean, i've been practicing look day after day, even tho i have work and most of the times i am dead tired after that, but i get crazy inspiration to watch gal video and play with my cosmetics.




Huomasitteko muuten sen ihanan pikkuletin hiuksissa?
Halusin vähän jotain vaihtelua hiuksiin kun on vaan niin...normaalin näkösiä ollut.
En pidä normaalista, sen takia päätin ett musta tulee kevän ja kesän aikana blondi.. haha...
Saas nähä millainen katastrofi siitäkin tulee mut hei...kyllhän se tulee näyttää hyvältä! ;)




Did you guys notice the new huaiir?
I'm liking it, i was just so bored of how basic my hair looked like and i decided to throw things on, it looks good but wait till spring/summer when i go blond, now THAT is going to be FAB!


Bye Bye,
Hei!