keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Jos olisin ollut valkoinen...

Moi Moi!

Ihanaa kun vihdoinkin hiihtoloma alkaa, ois nimittäin tarvetta tällä pikkulomalle.
Katos kun univelkaa on suurempi kuin "Muricalaisen opiskelijan opintolainaa.
Unirytmi on niiin päin vittua, että mutsi tulee tarkistaa 4 aamuyöllä että olen nukahtanut, ja yleensä...en ole.
Mut siis Koulussa oon kumminkin ollut ahkerasti ja töitä on tehnyt niin hyvin ett opettajat kehuu ja kaikkee...#FEELSGOODMAN

Tää on tälläinen lyhyt postaus, tulin näyttämään teille maanantain lookin joka oli Inspired by Nicki Minaj yhestä American Idol jaksosta jota katoin. Mut siis hassu tarina tän postauksen nimen takana. Kun olin harjoittelemassa lookkia ajattelin käyttää BB-voiteen joka on luonnossa noin 1-2 sävyä mua vaaleampi, Syy siihen on ett neiti nickillä on vaalea iho ja ( joka on muuten valkoistettu siis..se ei ole sen "oikea" ihon värin ) yritin matkia koko lookin ihonsävyä myöten. Mut siis kun otin kuvat ja laitoin koneelle niin hoooly shit i look white....itse asiassa näytin enemmänkin kalpealta vämpyyriltä ja, mietin että, olisinkohan mä näyttänyt tolta jos olisin y'know, valkoinen? :D aika hassua.
Mut siis älkää pelätkö, en mennyt ton näkösenä ulos...kauaan :D





Mut jännä juttu on se että toi meikkivoide ei luonnossa saa mun naamaa näyttää ollenkaan valkoiselta.
Toisaalta se voi olla ett kamera vähän pelleilee. Noi kuvat on otettu ilman flashia, kokeilin Flashin kanssa ja niistä kuvista näkyi miltä toi BB cream näyttää mun iholla luonnossa, harmi vaan ett kaikista flash kuvista tuli Derp-henkisiä.




En siis ollut ilman paitaa, jos sitä mietitte ensimmäisen kuvan perusteella. 


Nyt kyllä lähden illalliselle.
Moikka Raksut!