tiistai 22. tammikuuta 2013

Kesäkunto lets get into shape

Hola chickaa's!
Lately been seeing alot of my favorite bloggers writing about getting into shape for summer, i am all for it and thats why i decided to write my own post about it.

So first of all, i want to share with you guys my "weight loss" experience.
Ever since i was younger i never had problem with the way my body looks. I was not the person to talk about how much i weight or anything related to that. 
When i was in middle school i was about 55kg and 150cm(?) tall. After Middle school and the start of collage, for some reason i started to loose weight without intention, like i said, i wasn't the one to complain about my body type. It might be because i started to do a lot of going out and playing football and sucha just for fun.
These days i am 156cm tall and i weight around 46kg and i am really happy with my body, of course there are some places i want to fix but overall i am happy, of course that doesn't mean i cant be HAPPIER, riight? 




Moikka neidit!
Kevät on jo kohta täällä ja pian sen jälkeen on kesä, whoop whoop!
Olen saanut inspiraatio kirjoitamaan tälläinen pieni "kesäkuntoon" postaus.

Mulla siis ei ole koskaan ollut mitään ongelmia vartaloni kanssa, peruskoulu ikäisenä olin lähes...tyytyväinen ulkonäkööni, ei mulla vaan ollut vartalooni kanssa mitään ongelmia, varmaan sen takia koska siinä iässä mua ei olisi voinut vähempääkään kiinnosta tollaset asiat.
Painoin silloin 55kg ja olin aika lyhyt, varmaankin joku 150cm pitkä. Muistan aina miten terveydenhoitaja valitti mulle siitä että olen pituukseni verattuna vähän ylipainoinen ja että mun tarttis laihduttaa, mut en ottanut sitä tosissaan koska ei vaan kiinnostanut tollaset asiat.
En nyttekään itseni mielestä ollut kovinkaan läski silloin ...paitsi ett nykyään kaikki vanhat ala-aste tuttavat kun näkee niin ne on silleen "herrajestas mitä sulle tapahtui, oot eri ihminen, oot  niin laiha".... just, olin kai sit vähän lihava.
Anyways nykyään olen pituudeltani 156cm pitkä ja painan 46kg. Olen vieläkin tyytyväinen omaan vartalooni, mut kyllähän voisin olla tyytyväisempi johonkin kohtiin tietenkin!!





If you are kpop or asian fashion fan, you'll undestand this...Asian girls.
For a while i've been jealous of these gorgeous kpop girls with loong lean legs and just...thin body.
At first i wanted to transform myself into this slim chick, but i got over the idea because my body shape is just NOT built to be thin/slim like these girls. Beside that i started to have a thing for curvy athletic bodies, that might be because my body is already kinda of curvy - athletic of course.
From the chest area and legs/thighs i am big, while the waist is small.




Kpop ja aasialaista tyylin fanina, olen ollut muutaman kerran kateellinen esim. Kpop tyttölaulaajille.
Ne on yleensä laihoja, pitkät sääret ja muutenkin täydellisiä ulkonäöltään.
Olen joskus yrittänyt muunta mun oma vartalo tollaiseksi mut tulin johtopäätökseen ett en koskaan saisi tollasta kroppaa, koska 1. mun vartalotyyppi ei vaan ole tollainen 2. aloin tykkäämään ennemän urheilullisesta naisellisista vartalotyyppeistä joka mulla sattuukin olemaan, minuus että en ole urheilullinen :D
 Olen siis vartalotyypiltäni "kurvikas", rinta alueesta ja sääreistä olen iso kun mun keskivartalo on taas aika pieni.


All the pics are picture that i find close to my bodytype, so if i can get a small push to workout, i can confidently say, i might get a body like that! Beach, boys, here i come!!


Kaikki ylle ja alle olevat kuvat on sellaisia jotka ovat samanlaisia vartaloatyyppejä kuin minulla.
Eli siis jos vähän saisin itseäni kannustettua liikkumaan ( ja syömään muutenkin terveelllisemmin ) niin voin sanoa että ehkä saisin samanlaisen kropan! Woop Woop Woooop! Put yo' hands up!!







See you next time.
Moi!