lauantai 19. tammikuuta 2013

I miss school

Hey ladies!
I've noticed that i've gained few readers from my last post, all of them are Finnish which is good thing because i love to interact with some Finns. So i decided from now on i will write not only in English, but also in Finnish, Yay!


Moi tytöt!
Viime postaukseni on näköjään houkutellut paljon suomalaisia katselijoita blogiini, mikä on hyvä juttu sillä oon pitkästä aikaan valittanut ettei mulla oo melkein yhtään Suomalaisia katselijoita/seuraajia ja en tiennyt syytä, mut viime postauksen perusteella, syy siihen on että mun pitäisi varmaan kirjoittaa Suomeksi myöskin, mikä on ihan kiva vaihtelu, eli siis tästä lähtien kirjoittelen Suomeksi ja Englanniksi! Woop Woop!


Before you start wondering the about the random topic name, i've been in job training for almost two month now. I am so unmotivated and just plain tired of it, it makes school seem like chilling paradise and i want to go back.
That job just takes alot of energy and time, its not funny anymore. Its not even hard work or anything, but i am always on the move, ALWAYS STANDING! Also, its not much of help that i don't feel any motivation for it atm. 
So for that reason, i haven't had much of time to update my blog or even see my friends.
I am so glad i have 2 weeks left and get the F out of there.


Mä oon nyt kohta kahden kuukauden ajan ollut työharjoittelussa. Mä on vaan niin väsynyt ja epäinnoistunut siitä ett voin sanoo ett haluun kouluun takas perkele. Mua ei pätkäkään kiinosta olla missään työvitunharjoittelussa tällä hetkellä. Teen siis yleensä noin 6h työvuoroja mut nyt kun tää työharjoittelu on ihan lopussa niin olen saanut olla siell 8h, helvetti.
Siis se työ ei ole edes haastava tai mitään mut siis kun ei ole todellakaan motivaatio, ja siellä on aina tekmistä.
Mä vaan niin odotan innolla että pääsen takasin koulun penkeillä. Varautukaa sitt "vitun koulu"- postauksiin kahden viikon jälkeen kun palaan kouluun :D 
Nyt kun oon ollut siellä työharjoittelussa, mulla ei ole ollut todellakaan aikaa tehdä yhtään mitään, töiden jälkee tuun kotiin, syön, dataan pari tuntii ja sit nukkumaan ett ehtis herätä aamulla töihin.


So yeah, this was basically small complaint post about my current life.
No biggies :D

So today since i had time, i tried something new, i've been listning to Lana Del Ray's Blue Jean's Song a lot so it gave me an idea to try her make up look. I don't like this chick, i think shes weird and her music sucks, but blue jeans is cute song, and i love her make up looks in most of her music video's/pics.

I'll do this look another day with more clear pictures, i was practicing the look so i didn't have foundation on and bad lightning ofc. 



Tänään kun mulla oli vapaata, oli aikaa leikitellä vähän meikkien kanssa. Olen kuunntellut tauotta Lana Del Rayn Blue jeans biisin. Sain siitä inspiraatiota yrittää kopioida sen silmä meikki tyylin jota sillä on yleensä. En oo mimmin suuri fani, se on jotenkin niin pimee ja sen laulut on ihan outoja ( mut sillä on kiva ääni ), mut sillä on melkein aina kivasti tehtyy meikki. Tällästä tulosta sain kun yritin kopsaa sitä, ihan kivan näköstä tuli vaikka ei vaikuta paljonkaan siltä, mut sit tulevaisuudessa teen tän meikin uudelleen parempien kuvien kera.



Till next time!
Moi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

All comments are appreciated!
Kaikki kommentit on tervetulleita! :)