sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Something in Finnish

Moimoi!
Ajattelin kerrankin kirjoittaa Suomen kielellä kun se ei tule useinkaan tehtynä. Lueskelin yhtä blogia jossa oli tämmöinen hauska haaste jota ajattelin itekkin tehdä. Sitä paitsi tää haaste on Suomenkielinen, en millään jaksaisi kirjoittaa englanniksi!

Leggo!


1. Nukutko rintaliivit ylläsi?
En todellakaan, hyi.

2. Nautitko draamasta?
:D todellakin, paitsi jos minä liityn jollakin tavalla siihen, niin en paljonkaan nauti.

3. Oletko tyttömäinen tyttö?
Olen tyttömäisin tyttö jota ikinä tuut tapaamaan...

4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
En oo todellakaan halailija tyttöjä, mut viimeksi halasin parhaan kaverini viime kesänä.

5. Pieni vai iso laukku?
Pienet laukut on söpöjä, mut isoista laukuista on enemmän hyötyä...?
En osaa päättää :P 

6. Oletko lyhyt?
Olen 156cm pitkä, kai mä oon lyhyt. Mut en valita, tykkään olla tän pituinen ;)

 7. Miehen ihannepituus?
en koskaan ajatellut tätä, ei kai sillä ole paljon väliä, kunhan se on vaan mua pidempi...

8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
Jos joku känniläinen tekisi näin, niin se olisi kunnon Bitch slap naamalle tai haukun pystyyn, mut jos joku hyvännäköinen... ;)

9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
Oon kyllä!

10. Pukeudutko Halloweenina?
Jep, aina kun  ma$$ii löytyy niin tilailen halloweeni pukuja.

11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
Mitä tää ees tarkoittaa...outo kysymys :D

12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
Saunassa...

 13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
Ei kai :D

14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
Eiköhän...vaikka olen aika hiljainen ihminen ja pysyttelen omissa oloissa ja samassa kaveri porukassa. Olen kuullut sellaisia juoruja minusta että olen mm. ollut naimisissa :D
ok.

15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
En oo ikinä muitaakseni kutsunut ketään sukunimellään.

16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
öhm...täh?

17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
Harmaa pinkit polka dot liivit.

18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
Ei paljon väliä, mut suurin osa mies ihastuksistani omistaa vaaleet hiukset ;)
#Chris Hemsworth #Joseph Morgan #Kelan Lutz




19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
Eeh, en yleensä anna miesten vaikuttaa tunteisiin negatiivisella tavalla, mut kyllä kai vois sanoo ett olen vitun turhautunut! 

20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
Siis tottakai ärsyttäisi jos poikaystävä hyppäisi sänkyyn likaisilla haisevilla sukilla.
Mikä sukkafetissi kysymys tää muutenkin oli...?

21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
Noope.

22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
Hmm, en ikinä ole ajatellut. Mun mielestä mun naamassa ei ole niin pahasti mitään sellaista "virhettä" jota voisi korjata leikkaukella.
23. Pidätkö elämästäsi?
Olen tyytyväinen siihen mitä minulla on elämässäni. Joten kyllä, pidän ;)

24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
Ei :D

25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
En ole ikinä, en ole edes käynyt uimassa 5 vuoteen...

26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
Hmm, mulla ei ole yhtään poikakavereita. Joten tyttöjä enemmän :)

27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
30.3.2008, aika pitkään oon ollut toi facebook :D

28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
Guilty...olen kyllä joskus nuorempana.

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
Läheisen henkilön menettäminen
Tulevaisuus ei mene niinkuin suunittelen
Jäisin ikuisesti yksin ilman miestä :D, ei ehkä pelkoo, mut olisi kyll aika perseestä.
En rikastuisi... :D
Ihmiset jolla on reikiä naamassa #tyrophobia

30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
Jep, nyt itse asiassa kun mietin, niin olen tehnyt niin aika monesti.
31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
Olen :D 

32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
Pfft todellakin, jos ylipäätään huijaa/pettää...ei helvetti


33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
Kun oltiin uusi vuosi risteilyllä yksi erittäin hyvännäkönen, siis...erittäin hyvännäkönen mies kehui minua ;)

34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
$$$...Kyllä....$$$ :D


35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
Paras kaverini joka asuu Helsingissä <3

36. Kajaali vai ripsiväri?
mitä hemmetti on ripsiväri...? Mascara vai?
Joka tapauksessa, kajaali....kai.

37. Louis Vuitton vai Dooney &Bourke?
En kumpaakaan, otan ne rahat ja ostaisin niille halvempi ja 60x paremman näköisempi laukku.

38. Hame vai housut?
Riippuu

39. Sukkahousut vai leggingssit?
riippuu...

40. Huppari vai takki?
riippuu :D

41. Korkkarit vai tennarit?
Korkkarit!

42. Suorat vai kiharat hiukset?
Molemmat!

43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
Eh, en välitä paljon korvakoruista joten ei kumpikaan.

44. Kännykkä vai iPod?
Kännykkä tietenkin.

45. Smoothie vai latte?
Hyi mulla on niin huonoja kokemuksia tosta latesta. Se maistuu ihan maidolle ja en tykkää maidosta yhtään. Ei kumpaakaan niistä.

46. Dieetti vai normaali limsa?
Fanta tai Fanta exotic kiitos.

47. Timantteja vai helmiä?
Kultaa.

48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
Joseph Morgan... :D

49. Huulikiilto vai huulipuna?
Huulikiilto huulipunan päälle ;)

50. Perhe vai ystävät?
Perhe aina 1#
51. Manikyyri vai pedikyyri?
Manikyyri...

52. Rauha vai rakkaus?
Rauhaa. En usko paljonkaan rakkauteen :D

53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
Aurinkolasit ei sovi yhtään minulle, muutenkin ne on ihan rumat, joten käsilaukku.

Kysymyksiä miehistä:


Hauska vai vakava?
Molemmat, mutta enemmän vakvaa kuin hauskaa. Vakavat miehet on seksikkäitä :D

Söpö vai seksikäs?
Molemma menee ;)

Tummat vai vaaleat silmät?
Vaalen ruskeat silmät, vihreät ja meren siniset....:P
Kaikki sopii.

Pitkät hiukset vai lyhyet?

Hmm, olisi kyll seksikästä jso miehellä on pitkät hiukset. Mut lyhyt hiukset on miehekkäät ;)

Kiharat vai suorat hiukset?
Ei paljon väliä ;)

Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
Hyvä laulaja kai.

Tupakoitsija vai ei?
Ei ehkä tupakoitsija, mut jos on pakko niin se on vaan pakko :D

Kiltti vai paha poika?
Kiltti mut osaa pitää puolensa :)

Parta tai viikset vai ajeltu?
Ne on poikia ennen kun niillä alkaa kasvaa kaikke kivaa. ;)

Nuorempi vai vanhempi?
Vanhemmat aina paremmat



Haastan kaikki bloggaajat tekemän tän!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

All comments are appreciated!
Kaikki kommentit on tervetulleita! :)